Blog. Sfaturi si stiri din eCommerce

Avantajele mediului online pentru retaileri

4 May 2015
Distribuie pe Share Facebook Share Twitter Share Linkedin
Avantajele mediului online pentru retaileri
Obiceiurile de consum se schimba. La fel si interfata folosita pentru a intelege profilul consumatorilor. Cele mai mari provocari pe care specialistii din retail trebuie sa le depaseasca includ segmentarea pietei si identificarea noului tip de consumator aflat intr-o continua transformare in functie de noile tehnologii si jobul pe care il are. Intr-o nebuloasa definita de conceptul de time management, mediul online pare a fi singura sansa pentru colectarea datelor, analiza obiceiurilor de consum si implementarea noilor canale de vanzari. In cadrul conferintei anuale dedicate evaluarii obiceiurilor de consum Andreas Weigend, director Social Data Lab in cadrul Stanford University, a explicat beneficiile mediului online in raport cu ceea ce numim “Big Data”:

Conceptul de "Big Data" a distrus conceptele analitice traditionale ca cel al segmentarii pietei. Astazi, companii ca  Google, Facebook sau Amazon nu mai trebuie sa utilizeze segmentarea clientilor pentru ca au deja informatii detaliate cu privire la fiecare individ din reteaua lor. Folosind instrumentele pentru cunatificarea datelor implicite (clicuri), date explicite (profiluri de utilizator sau comentarii despre produse) si date despre profilul social al utilizatorului (retele, prietenii si conexiuni), acesti giganti online, isi inteleg consumatorii intr-o masura care ar fi fost de neimaginat cu doar cativa ani in urma.

Euromonitor International

Ne gasesti si pe

Share TwitterShare LinkedInShare Google Plus

Aboneaza-te la newsletter!

Interesat de e-commerce?

Aboneaza-te la newsletter pentru a afla ultimele stiri din domeniu.

Creste-ti Afacerea Online

Descarca GRATUIT
MegaGhidul eCommerce

Ramai conectat!
Afla sfaturi si stiri din ecommerce.

Resurse

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Cream un magazin online complet functional intr-un minut.