Blog. Sfaturi si stiri din eCommerce

ContentSpeed : Cifrele primului weekend de Black Friday și cât de interesați au fost românii de platforma online myblackfriday.ro

4 May 2015
Distribuie pe Share Facebook Share Twitter Share Linkedin
ContentSpeed : Cifrele primului weekend de Black Friday și cât de interesați au fost românii de platforma online myblackfriday.ro
Prima etapă a Black Friday 2014 s-a încheiat și ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, a analizat preferințele românilor pentru marele eveniment al reducerilor prin platforma online
„My Black Friday“.
  • - Cel mai popular produs a fost Ghete PUMA pentru barbati;
  • - Cel mai popular magazin a fost Quickomobile, urmat de Dol si Zorilestore;
  • - Vârful de trafic a fost atins pe 21 noiembrie 00:00 când in medie 3500 oameni per magazin participant erau online și își căuta produsele preferate;
  • - Au fost 3.49 comenzi pe minut;
  • - Vânzările prin platforma CS in prima runda de Black Friday au depasit 3 milioane euro;
  • - În primele 24 de ore, românii au plasat 6000 comenzi dubla fata de restul lunii noiembrie;

Black Friday 2014 a debutat pentru cele mai multe magazine pe 21 noiembrie și unele au ales să extindă campania peste weekend. Pentru acest eveniment al reducerilor, ContentSpeed a pus la dispoziția clienților platforma myblackfriday.ro, unde românii au putut găsi reduceri de până la 90%. Vinerea Neagră, în această primă etapă, a consemnat un vârf de trafic de 105.000 vizitatoriîn cea mai aglomerată perioadă.Per total, au fost plasate 6000 comenzi, ceea ce înseamnă o medie de 3.49 comenzi pe minut.

Românii s-au arătat interesați de:

  • - Colonistii din Catan – Board Games (DOL);
  • - Asha 208 dual sim 3g rosu – Telefoane Mobile (Quick Mobile);
  • - Husa capac spate Apple iPhone 6 (Quick Mobile);
  • - BROTHERS BOOT(PMS30027_585, 44) – incaltaminte ZorileStore;
  • - LIPSTICK THONG II(81189_41035, 35.5) – incaltaminte Zorile Store;
  • iar cel mai popular produs a fost Ghete PUMA pentru barbati - PUMA REBOUND.

Platforma „My Black Friday“ a fost împărțită în patru categorii: electroIT, Fashion & beauty, Mom & baby și Hobby & DIY. În weekend-ul de Black Friday, oamenii au avut acces la produse de la magazine de renume în România precum IL Passo, Dressbox, Evohoreca, Diverta, Badabum, Zorile Store, Minifashion, Strada IT și multe altele.

ContentSpeed contribuie de peste 10 ani la dezvoltarea comerțului online atât pentru branduri mari, cât și pentru start-up-uri. În rândul celor peste 400 de magazine online dezvoltate se numără branduri cu renume precum Diverta, Chicco, Indesit, Ariston, Hotpoint, Austral, Dressbox, IL Passo, Panasonic, Federația Română de Fotbal, Vitacom Electronics, AnveloShop, Badabum, FotoHobby, Radox etc.


Ne gasesti si pe

Share TwitterShare LinkedInShare Google Plus

Aboneaza-te la newsletter!

Interesat de e-commerce?

Aboneaza-te la newsletter pentru a afla ultimele stiri din domeniu.

Creste-ti Afacerea Online

Descarca GRATUIT
MegaGhidul eCommerce

Ramai conectat!
Afla sfaturi si stiri din ecommerce.

Resurse

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Cream un magazin online complet functional intr-un minut.