Saptamana asta ne-am dedicat perfectionarii suportului tehnic. Vrem sa fim prin preajma atunci cand ai nevoie de noi asa ca, am pregatit pachete promotionale pentru setarea magazinului si am implementat un live chat direct in platforma.
Pachet promotional setare magazin
Daca nu ai timp sa faci partea cea mai grea in crearea unui magazin online sau pur si simplu nu intelegi cum se face, noi iti oferim suportul necesar. Cu acest pachet vei avea magazinul setat corect, produsele importate si te vom si invata cum sa il gestionezi. Acum nu mai ai de ce sa amani instalarea magazinului, avem o echipa de experti care stau la dispozitia ta iar pretul pachetului este de nerefuzat.
Suport tehnic prin livechat direct din platforma
Cu noul tip de suport tehnic vei primi raspunsuri legate de platforma mult mai usor. Cand suntem online, cineva din echipa noastra te va prelua si-ti va da raspunsurile la intrebarile tale legate de platforma. Consideram ca o relatie apropiata intre client si companie vitala si, de aceea, tot ce ne dorim este sa fim alaturi de clientii nostrii si sa ii ajutam atunci cand au nevoie.
Modificarile de perfectionare a platformei din acest update sunt:
- Rezolvarea unei probleme pe tema fashion, in legatura cu cantitatea selectata.
- Rezolvarea unei probleme referitoare la trimiterea catre emag a atributelor care au display_order 0.
- Rezolvarea unei probleme la editarea unui feed in legatura cu stergerea produselor deja intorduse in feed.